سئو سایت فروشگاهی برای مبتدیان

دوره آموزش HTML CSS رایگان پادشاهی در وب دانشجویار

یکی از مواردی که اغلب در آموزش سئو فروشگاهی نادیده گرفته می‌شود بخش سئو تکنیکال سایت‌های فروشگاه آنلاین است. در ادامه نکات مربوط به آموزش سئو؛ این‌بار در یک آموزش ساده اما کامل، آموزش سئو فروشگاه اینترنتی را برایتان آماده کرده‌ام. پس تا پایان این راهنما با من همراه باشید تا بیاموزید چگونه ترافیک فروشگاه‌ آنلاین خود و درنتیجه فروشتان را از گوگل زیاد کنید. موتورهای جستجو این صفحات را بررسی (Crawl) می‌کنند، مگر اینکه از آن‌ها بخواهید این کار را نکنند. وقت و انرژی خزنده‌های موتورهای جستجو باارزش‌تر از آن است که بخواهند چنین صفحاتی را بررسی کنند. همانطور که می‌دانید، موتورهای جستجو برای هر دامنه، یک بودجه خزش (Crawl Budget) در نظر می‌گیرد که تعیین می‌کند آن موتور جستجو چقدر از زمان و توجهش را به سایت شما اختصاص می‌دهد.

علاوه بر بهینه‌سازی صفحات محصولات، از کار و بهینه کردن بخش بلاگ غافل نشوید، که به رشد سئوی سایت فروشگاهی شما کمک شایانی می‌کند. با تولید محتواهای ارزشمند و مرتبط با محصولات خود، می‌توانید ترافیک ارگانیک را افزایش داده، اعتماد کاربران را جلب کرده و به عنوان یک مرجع در حوزه خود شناخته شوید. تحقیق کلمات کلیدی، فرایندی چند مرحله ای است که باید توسط یک سئوکار متبحر انجام شود. در این فرایند، سئوکار با کمک کارفرما (صاحب آن کسب و کار) به جستجوی عبارات کلیدی مرتبط با آن کسب و کار می‌پردازد. یعنی بررسی می‌کند که مشتریان بالقوه این شغل، برای خرید محصولات این فروشگاه اینترنتی، چه عباراتی را در گوگل سرچ میکنند.

مانند بقیه سایت‌ها، در اینجاهم سئو باید با تحقیق کلمات کلیدی آغاز شود. بدون تحقیق کلمات کلیدی، شما کورکورانه عمل می‌کنید و با تکیه بر حس ششم خود کار را پیش می‌برید. در این صفحه آموزش سئو فروشگاه اینترنتی را از صفر تا صد پوشش خواهم داد. دسترسی موتورهای جستجو به صفحاتی که با فیلتر کردن محصولات ایجاد می‌شوند را مسدود کنید. برای انجام این کار باید در فایل ربات robots.txt سایتتان، دستور Disallow به این صفحات بزنید و از بررسی این صفحات توسط گوگل جلوگیری کنید. شاید بپرسید این چه مشکلی دارد؟ خب، با اعدادی که فرض کردیم، تنها 12.5 درصد از صفحات سایتتان می‌توانند در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآیند.

سئو به مجموعه‌ای از اقداماتی گفته می‌شود که برای ارتقای رتبه یک وب‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، مانند گوگل، انجام می‌شود. هدف از آن، افزایش ترافیک ارگانیک (ترافیکی که از طریق جستجوی کاربران به دست می‌آید) به وب‌سایت و در نهایت افزایش فروش و سودآوری کسب‌وکار است. چرا سئو برای فروشگاه‌های آنلاین مهم است؟ خدمات سئو سایت فروشگاهی مجموعه سرو نقره ای به شما کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی سایت، رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. بیشتر روش های گفته شده برای سئو سایت فروشگاهی را خودتان می توانید انجام دهید. اما اگر وقت کافی ندارید و یا میخواهید اصولی تر سایت فروشگاهی خود را بهینه و سئو کنید، از مشاوره رایگان سئو کمک بگیرید.

زمان لازم برای دیدن نتایج سئو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله رقابت در صنعت، کیفیت محتوای سایت، و میزان بهینه‌سازی انجام شده. معمولاً بین 3 تا 6 ماه زمان لازم است تا نتایج قابل توجهی در رتبه‌بندی و ترافیک سایت مشاهده شود. می‌توانید از منابع آموزشی مختلف مانند کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های آنلاین استفاده کنید. سپس با تحقیق کلیدواژه‌ها، بهینه‌سازی محتوا، لینک‌سازی و بهینه‌سازی تکنیکال سایت خود را بهبود بخشید. با اجرای صحیح تکنیک‌ها و استراتژی‌های سئو، می‌توانید دیده‌شدن سایت خود را افزایش دهید، ترافیک بیشتری جذب کنید، و در نهایت فروش و درآمد خود را افزایش دهید. شرکت “تاو سیستم” همواره در تلاش است تا بهترین راهکارها و آموزش‌ها را در زمینه سئو به شما ارائه دهد.

در این مقاله از کیارا آکادمی به شما نشان می‌ دهیم که چطور می‌ توانید با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بنرهای فروشگاهی طراحی کنید که نه تنها جذاب باشند، بلکه تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین داشته باشند. کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند. ممکن است یک صفحه درباره کافه‌ها (Coffee Shops) و یک صفحه درباره رستوران‌های ایتالیایی داشته باشید. هدف از موضوعات مرتبط این است که به شما کمک کند محتوایی ایجاد کنید که به سوالات و جستجوهای مختلف کاربران پاسخ دهد، بدون اینکه یک مطلب را بیش از حد تکرار کنید.

الگوریتم پاندا یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید تا در آموزش سئو دچار مشکل نشوید. ما در آموزش پیشرفته سئو به شما خواهیم آموخت چگونه متوجه شوید که محتوای شما از الگوریتم ها پیروی می کند یا خیر. • حضور آنلاین خود را ارتقا دهید.• ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید.• مشتریان جدید جذب کنید.• فروش خود را افزایش دهید. • الگوریتم‌های موتورهای جستجو و بهترین شیوه‌های سئو به طور مداوم در حال تغییر هستند، بنابراین مهم است که با مطالعه منابع و شرکت در دوره‌های آموزشی به روز بمانید.• اخبار و تحولات صنعت سئو را دنبال کنید. • وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.• بفهمند که وب سایت شما در مورد چه چیزی است.• به تمام صفحات وب سایت شما دسترسی داشته باشند.• تشخیص دهند که وب سایت شما برای کاربران مفید است. اگر می‌خواهید بیشتر با فرایند بهینه‌سازی سایت آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “فرایند سئو سایت چیست” را مطالعه بفرمایید.

منظور از ناوبری سایت، همان منوی بالای صفحه، منوی همبرگری در موبایل و منوی فوتر سایت است. اگر تجربه کاربری خوبی را در سایت نداشته باشید، کاربران سایت شما را ترک می‌کنند و نرخ پرش (bounce rate) افزایش پیدا می‌کند. نظرات مشتریان به محتوای منحصر به فرد کمک می کند، اعتماد ایجاد می کند و می تواند تأثیر مثبتی بر سئو سایت شما داشته باشد. سئو ستون فقرات دید آنلاین است، و برای سایت فروشگاهی یک تغییر بازی در افزایش ترافیک و فروش است. اکثر صفحات دسته‌بندی مستقیماً بدون مقدمه به محصولات می‌رسند، که برای Google ایده‌آل نیست. بهترین کار این است که حداقل یک مقدمه 300 کلمه ای داشته باشید و کلمه کلیدی خود را حداقل 2-3 بار درج کنید.

ویژگی های اصلی و طراحی وب سایت موتورهای جستجو، ساختار سلسله مراتبی وب سایت، سهولت پیمایش، کیفیت اطلاعات و محتوای موجود را در نظر می گیرند. وب سایت های ساده تر با زبان ساده، مختصر و مفید معمولاً در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند. جریمه های سایت و پنالتی سایت، جریمه مستقیم گوگل برای سایت شما نیست. اگر هر صفحه و کلمات کلیدی سایت خود را به اشتباه انجام دهید، گوگل فقط “تاکید میکنم، فقط” آن صفحه و کلمه کلیدی شما را جریمه می کند. و در قسمت آموزش سئو به شما گفته می شود که تصمیم گوگل این است که صفحه شما را از نتایج خود حذف کند و کلمات کلیدی و صفحات جریمه شده وب شما در رتبه بندی قرار نمی گیرند.

اما اگر تعداد محصولات مشابه‌تان به حدی زیاد بود که نتوانستید محتوای متفاوتی برای آنها بنویسید، توصیه می‌کنیم از تگ noindex برای محصولات مشابه استفاده نمایید تا در گوگل ایندکس نشود. پیشنهاد ما این است، اگر واقعا قصد دیده شدن در گوگل دارید، محتوایی با طول بالای 1700 کلمه برای هر محصول بنویسید. دیجی کالا در قالب محتوای محصولات و همچنین در قالب Digikala TV بصورت کاملا تخصصی انواع محصولات را بررسی می‌کرد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا بخش بررسی تخصصی دارند که وجود آن از نان شب واجب‌تر است. همچنین استفاده از ایموجی‌ها در عنوان و یا Description نیز باعث جلب توجه کاربر و افزایش نرخ کلیک می‌شود. برای مقابله با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مثل دیجی‌کالا استراتژی‌هایی وجود دارد که در ابتدای این آموزش به آن‌ها اشاره کرده‌ام.

در ماه مه ۲۰۲۱، گوگل معیارهایی را برای سنجش سرعت سایت معرفی کرد و از سرعت سایت به عنوان یکی از فاکتورهای سئو و رتبه بندی رونمایی کرد. هر چقدر سرعت سایت شما پایین باشد؛ مشتریان بیشتری را از دست خواهید داد و آن‌ها را به رقبا واگذار خواهید کرد. این تحقیقات نشان می دهد نرخ پرش (Bounce Rate) سایت به ازای هر ثانیه تاخیر در بارگذاری بیشتر می‌شود. با اینکه این یک قانون کلی مناسب است (مخصوصا برای سایت‌های فروشگاهی کوچکتر)، اما همیشه تنظیم ساختار آدرس‌ها به این صورت امکان‌پذیر نیست، به خصوص برای سایت‌های بزرگ. با این حال، فکر می‌کنم در صفحات دسته‌بندی؛ اسکیما بیشتر از هر چیزی به گوگل در شناسایی نوع صفحه (دسته‌بندی) کمک می‌کند.

در این نوشته قصد داریم سئو سایت فروشگاهی و مراحل مختلف آن را به طور جامع با شما به اشتراک بگذاریم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. در سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو)، کلمه کلیدی (یا عبارت کلیدی) به عبارتی گفته می‌شود که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند تا اطلاعات، محصولات، یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب و بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت برای آن‌ها یکی از پایه‌های اصلی سئو است. با اجرای استراتژی‌های بهینه‌سازی، از جمله تحقیق کلمات، بهینه‌سازی صفحات محصول و سرعت بارگذاری، می‌توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و ترافیک هدفمند بیشتری جذب کنید. می توان گفت داشتن یک سایت مناسب، انتخاب کلید واژه مناسب، تولید محتوای انحصاری، طراحی ui/ux مناسب برای سایت و لینک سازی های داخلی و خارجی جزو مهم ترین مراحل انجام سئو سایت فروشگاهی می باشند. با انجام هر یک از ۸ مرحله فوق در این راهنما، شما می توانید در کمترین زمان به رتبه بندی بالتر نتایج جستجو صعود کنید.

در نهایت باید ساختاری مانند شکل زیر در فروشگاه اینترنتی‌تان مشاهده شود. بعنوان مثال قبلا بارها در آموزش مبانی سئو گفته‌ایم که برای گوگل، کوتاه بودن ساختار لینک‌ها اهمیت دارد و اینجا حساسیت آن را درک می‌کنیم. اما اگر دقت کرده باشید، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی تعداد کالاها و صفحات بسیاری زیادی دارند. پس از راه اندازی هر وب‌سایتی اولین کاری که خوب به آن فکر کنیم، پیاده سازی ساختار مبتنی بر استاندارد سئو است. همچنین در صورت امکان مانند دیجی کالا، برای ثبت نظر امتیازهای تشویقی به کاربران بدهید تا بخش نظرات فروشگاه‌تان پرو بال بگیرد.

مکتب خونه با کمک اساتید حرفه‌ای و باتجربه، دوره‌های آموزش سئو را برای علاقمندان به این حوزه برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید تکنیک‌های مختلف SEO را از مقدماتی تا پیشرفته یاد گرفته و با اجرای آن‌ها، فروش خود را چند برابر افزایش دهید. در این دوره مباحث مختلفی را یاد می‌گیرید که از جمله آن‌ها می‌توان به سئو داخلی، سئو تکنیکال، سئو خارجی و آموزش سئو محصولات در وردپرس اشاره کرد. سئو تکنیکال (Technical SEO) جزو بخش‌های اصلی در طراحی سایت سئو است و برای سایت‌های فروشگاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که سایت‌های فروشگاهی تعداد زیادی محصول و دسته‌بندی دارند، عدم توجه به مباحث تکنیکال، باعث افت سرعت سایت شده و چالش‌هایی را به وجود می‌آورد.

از طرف دیگر تعداد صفحات بالا در سایت‌های فروشگاهی، توجه به اصلاح مشکلات سئوی تکنیکال را در اولویت بالاتری قرار می‌دهد. کاربران در سایت‌های فروشگاهی برای خرید نیاز به بررسی و مشاهده چندین محصول و بازدید از چندین صفحه را دارند، پس بهبود سرعت سایت در این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد. در حالی که سئو به کلمات کلیدی متکی است، برای بالا بردن رتبه سایت شما به چیزی بیش از پاشیدن برخی کلمات کلیدی در محتوای سایت شما نیاز است. اگر خودتان متا دیسکریپشن را ننویسید، گوگل محتوایی از صفحه شما را به‌صورت خودکار برای آن انتخاب می‌کند، که همیشه بهترین تجربه را برای کاربر فراهم نمی‌کند. شما باید کلمات کلیدی خود (و حتی کلمات کلیدی مرتبط) را در متا دیسکریپشن خود بگنجانید. اگر کسی کلمه کلیدی‌ای را جستجو کند که در توضیحات شما وجود دارد، گوگل آن کلمه کلیدی را بولد می‌کند.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی باید به موتورهای جستجو بفهمانید که این صفحات در واقع یک توالی از صفحات هستند که همگی به هم مرتبطند. بنابراین بهترین حالت این است که این زمان و انرژی صرف صفحات مهم‌تر سایتتان شود. اگر صفحات سایتتان از یکدیگر متمایز نباشند، موتورهای جستجو ممکن است تصمیم بگیرند که رتبه بالایی به آن صفحات اختصاص ندهند و یا حتی به طور کلی آن‌ها را نادیده بگیرند. اگر بودجه خزش سایتتان تمام شده باشد، موتورهای جستجو عملیات خزش و سرزدن به سایتتان را متوقف می‌کنند تا بعدا در فرصت دیگری بازگردند. اگر بودجه سایتتان روی صفحاتی خرج شود که اهمیت چندانی برایتان ندارد، استراتژی سئو شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. مشکلی که وجود دارد این است که مرورگرها هربار که یک کاربر از صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگری از سایت می‌رود، تمام فایل‌ها را مجددا فراخوانی و بارگذاری می‌کنند.

محصولات ناموجود رو چیکار کنیم؟ خوب برای برطرف کردن این مورد باید اول این تصمیم را بگیریم که آیا این محصولات ناموجود در فروشگاه اینترنتی قرار است موجود شود یا خیر! اگر قرار است موجود شود ابتدا باید محصولات ناموجود را بعد از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی قرار دهیم تا اول محصولاتی دیده شوند که موجود است و سپس محصولات ناموجود یا محصولاتی که بعدا قرار است موجود شوند. در صورتیکه تعداد این کلیک‌ها بیشتر شود صفحه هدف از صفحه اصلی سایت دور میشود و ایندکس این صفحات توسط ربات‌های گوگل سخت میشود. فراموش نکنید که صفحات حذف شده را که نمی‌خواهید گوگل آن‌ها را بخزد، دوباره بررسی کنید. اینها صفحاتی مانند صفحات سبد خرید هستند که نمی‌خواهید گوگل آن‌ها را ایندکس و رتبه‌بندی کند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه CDNها محتوای موجود در یک سایت را کَش (cache) می‌کنند، به صورت خودکار، زمان بارگذاری کاهش می‌یابد. همچنین CDNها قابلیت این را دارند که به شکل بهتری حجم‌های بالاتر ترافیک را مدیریت کنند. در صورت استفاده از CDN، به جای اینکه سایت شما تنها توسط یک سرویس دهنده میزبانی شود، محتوای موجود در سایتتان در شبکه‌ای از سرورهای گوناگون در مکان‌های مختلف جهان قرار می‌گیرد. به این ترتیب، وقتی کاربری قصد بازدید از سایتتان را داشته باشد، می‌تواند به نزدیک‌ترین سرور موجود متصل شود. نقشه سایت یا سایت مپ یک فایل متنی با پسوند XML است که در آن همه صفحاتی از سایتتان که می‌خواهید توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار گرفته و ایندکس شود مشخص می‌شوند.

با بهره‌گیری از خدمات سئو اصولی، کلید موفقیت در دنیای دیجیتال را به دست آورید و شاهد رشد چشمگیر ترافیک و ارتقای رتبه وب‌سایت خود باشید. این الگوریتم‌ها معیارهای مختلفی مانند کیفیت محتوا، ارتباط کلمات کلیدی، ساختار لینک‌ها و سرعت بارگذاری صفحات را ارزیابی می‌کنند. برخی از الگوریتم‌های معروف گوگل شامل پاندا، پنگوئن، و رنک‌برین هستند که هر کدام بر جنبه‌های خاصی از سئو تمرکز دارند. مشاوره خدمات دیجیتال مارکتینگ و سفارش افزایش سئو سایت برای اعضای سرو نقره ای به صورت اصولی این امکان را فراهم می کند که رتبه خوبی را در موتور های جستجوی گوگل با توجه به قوانین ضروری گوگل کسب کنند. نکته مهم تری که باید به آن توجه کنید، تعداد کلمات کلیدی به کار رفته در طول محتوا است. برخی از وب مستران اعتقاد دارند که 3 الی 4 درصد حجم محتوا را باید کلمات کلیدی تشکیل دهد.

به زبان ساده‌تر، با این کار صفحات به زبانی که برای موتورهای جستجو قابل فهم است توضیح داده می‌شوند. در این بین، گوگل از بقیه موتورهای جستجو عملکرد بهتری در فهم و استفاده از داده ساختار یافته دارد. از گذشته سایت‌های فروشگاهی از پروتکل HTTPS برای صفحات تکمیل سفارش خود استفاده می‌کردند. سال‌ها پیش گوگل به کارگیری این پروتکل را در تمام بخش‌های سایت‌های مختلف شروع کرد. پیاده‌سازی کل سایت در این پروتکل نقش نسبتا ناچیزی در الگوریتم گوگل دارد. بنابراین با اینکه تا حدی برای سایت مفید است، اما نمی‌تواند تفاوت عمده‌ای در سئو فروشگاهی سایت شما ایجاد کند.

اما اگر نیاز به نتایج سریع در کوتاه‌مدت دارید، سئو کلاه خاکستری می‌تواند راه حلی باشد، به شرطی که ریسک‌های آن را بپذیرید. هر چه رتبه سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، افراد بیشتری آن را می‌بینند و به آن مراجعه می‌کنند. شما اطلاعات زیادی درباره وب‌سایت خود مشاهده خواهید کرد، از جمله میزان ترافیکی که دریافت می‌کند و روند پیشرفت آن در طول زمان. مانند حجم جستجو (Volume) که نشان‌دهنده تعداد دفعات جستجوی هر کلمه کلیدی به‌طور ماهانه است تا پتانسیل ترافیک را بسنجید. حالا که با اصول اولیه آشنا شدید، می‌توانید وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید تا دیده‌شدن آن افزایش یابد. پس با ما همراه شوید زیرا ما راه های حرفه ای شدن در این مسیر را خوب می‎‌دانیم.

در این جستجوها گوگل به شما نزدیک‌ترین رستوران‌ها را که امتیازی بیشتری توسط مردم گرفته‌اند را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر کاهش حجم تصاویر موارد زیر را برای سئو تصاویر رعایت کنید. اکنون در کشور ما سایت‌های مقایسه قیمت مانند ایمالز (Emalls.ir) و ترب (Torob.com) بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. در واقع، مهمترین صفحه و اولین صفحه‌ای که منتشر می‌کنید باید فاقد تگ noindex باشد و در صفحات بعدی که مشابه هستند، از این تگ استفاده نمایید. حتما بخش نظرات را برای محصولات خود فعال کنید و قابلیت ثبت امتیاز را نیز به آن بیافزایید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به عنوان چراغ راهنما ظاهر می شود و فروشگاه آنلاین شما را به سمت موفقیت هدایت می کند. در این راهنمای نوشته شده توسط یک متخصص سئو، همه ترفندهایی را که باید در مورد بهینه سازی سایت فروشگاهی خود بدانید، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا SEO فنی و ایجاد بک لینک، یاد خواهید گرفت. سئو برای کسب‌وکارهای آنلاین که به دنبال جذب مشتریان جدید از طریق جستجوی گوگل هستند، ضروری است. با بهینه‌سازی وب‌سایت برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات‌شان مثلا «فروش قهوه ترک»، می‌توانند در رتبه‌های بالاتر نتایج جستجو قرار بگیرند و ورودی بیشتری به وب‌سایت خود هدایت کنند. یکی از مهم ترین نکات در آموزش سئو سایت های فروشگاهی، وبلاگ نویسی است.

در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید. کم نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه‌های مترادف به کار می‌برند. جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). حالا با گسترش دسترسی چت بات OpenAI ، امکان دریافت درخواست ها از واتساپ در این هوش مصنوعی فعال شده است.

این ابزارها به شما کمک می کنند تا سئو سایت فروشگاهی خود را بهینه کنید و از ترافیکی که در حال حاضر دارید، درآمد بیشتری کسب کنید. از بین تمام کانال های بازاریابی دیجیتالی که در اختیار صاحبان فروشگاه های جدید است، هیچ چیز مثل سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی خودشان برای موتورهای جستجو باعث نمی شود آنها گیج و سردرگم شوند. برای اینکه هیچ کدام از کلمات کلیدی را از دست ندهید، از چند ابزار برای سئو سایت فروشگاهی استفاده کنید. هر کدام از ابزارها داده‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که با مرور زمان می‌توانید نقاط ضعف و قوت آن‌ها را متوجه شوید. گوگل با بررسی و تحلیل این کلمات متوجه می‌شود که هدف جستجوی کاربر (Serach Intent) چیست و به دنبال پیدا کردن چه صفحاتی است.

توصیه می کنیم بیش از حد از کلمات کلیدی در متادیسکرپشن استفاده ننمایید. در ضمن استفاده از عبارت های توصیفی جذاب مثل ارسال رایگان، همراه با تخفیف، بهترین قیمت بازار، با کیفیت بالا و… در توضیحات متای خودتان می تواند برای سئو سایت فروشگاهی شما مؤثر باشد. در مرحله بعد باید عناوین و توضیحاتی را برای محصولات و دسته بندی های خود بنویسیم. بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. هزینه‌ای که برای بهینه‌سازی سایت پرداخت می‌کنید، با توجه به حوزه کسب و کار و محصولاتی که دارید متفاوت خواهد بود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/